Nadawanie tytułu „Honorowy Obywatel Złotowa” – informacje ogólne
- Obywatelstwo miasta nadawane jest na podstawie uchwały nr XII.118.2020 Rady Miejskiej w Złotowie z dnia 10 lutego 2020 r. w sprawie zasad i trybu nadawania Honorowego Obywatelstwa Miasta Złotowa.
- Wymagane dokumenty: zgodnie z §6 ww. uchwały należy złożyć wniosek w formie pisemnej i powinien zawierać:
- dane personalne osoby, której wniosek dotyczy,
- szczegółowe uzasadnienie wniosku o nadanie tytułu wraz z podaniem zasług uzasadniających przyznanie tytułu,
- podpis/y wsnioskodawcy/ów,
-listę osób popierających ( w przypadku dokonania zgłoszenia przez Mieszkańców). - Do wniosku należy załączyć:
- oświadczenie kandydata, którego wniosek dotyczy, iż znany mu jest zamiar złożenia wniosku i wyraża na to zgodę,
- zgodę kandydata na przetwarzanie jego danych osobowych. - Z wnioskiem o nadanie tytułu Honorowego Obywatelstwa Miasta Złotowa mogą występować:
a) radni Rady, w liczbie co najmniej 5 radnych,
b) Burmistrz,
c) organizacje pozarządowe posiadające siedzibę na terenie Gminy,
d) co najmniej 50 pełnoletnich Mieszkańców reprezentowanych przez inicjatora wniosku, podpisanych na liście osób popierających. - Opłaty: złożenie wniosku jest wolne od opłat.
- Miejsce złożenia dokumentów: Urząd Miejski w Złotowie, al. Piasta 1, 77 – 400 Złotów, Sekretariat - pok. nr 13 (parter).
- Kontakt: Joanna Kokowska - podinspektor ds. promocji pok. Nr 35 (II piętro), tel. 67 263 26 40 wew. 44, e-mail: j.kokowska@zlotow.pl
Pliki do pobrania
Ostatnia modyfikacja treści: 2020-08-24 09:21:45