Ankieta dot. marki „Złotów. Wielkopolskie Zdroje”

Rozwijając markę „Złotów. Wielkopolskie Zdroje” zataczamy coraz szersze kręgi. Docieramy już nie tylko do turystów, przedsiębiorców czy potencjalnych mieszkańców, ale również do naukowców.
Jakiś czas temu z prośbą o pomoc zwróciła się do nas Pani Marta Kumaszka – studenta kierunku Gospodarka Przestrzenna w Instytucie Geografii i Rozwoju Regionalnego, Wydziału Nauk o Ziemi i Kształtowaniu Środowiska Uniwersytetu Wrocławskiego. Udzieliliśmy Pani Marcie wielu szczegółowych informacji, które przysłużą się do napisania pracy magisterskiej pt. „Marka «Wielkopolskie Zdroje» jako podstawa budowy wizerunku miasta Złotów i jego dalszego rozwoju”.
Aby całościowo pomóc naszej studentce prosimy o pomoc również Państwa – naszych Mieszkańców. Serdecznie zachęcamy do wypełnienia ankiety dotyczącej wdrażanej marki „Złotów. Wielkopolskie Zdroje”. Celem ankiety jest poznanie Państwa opinii na temat marki, a tym samym, wizji rozwoju miasta. Realizacja celu pozwoli określić stopień rozpoznawalności i akceptacji założeń marki oraz identyfikację najważniejszych atutów i problemów, z którymi boryka się Złotów.
Pozyskany materiał zostanie wykorzystany wyłącznie do celów naukowych. Ankieta jest anonimowa, a uzyskane dane nie będą udostępniane osobom trzecim.
Wierzymy, że treść ankiety zainteresuje Państwa, jako aktywnych i zaangażowanych społecznie mieszkańców Złotowa, którym nie jest obojętna przyszłość i systematyczny rozwój miasta.
Jeśli uznacie Państwo projekt za interesujący i godny uwagi, prosimy o rozpropagowanie tej informacji wśród swoich bliskich i znajomych.
Wypełnienie ankiety zajmie maksymalnie od 5 do 8 minut w zależności od wybranych wariantów odpowiedzi.
Razem z Panią Martą dziękujemy za poświęcony czas.