Komunikacja miejska - odpowiedzi mieszkańców

Państwa odpowiedzi na pytanie "Co możemy zmienić w trasie przejazdu":
  • Nic (4)
  • Początek trasy powinien być od ulicy Jeziornej dalej przystanek przy Dino dalej Zamkowa przystanek przy sklepie na kaczym dołku ale na ulicy dalej biały kościół dalej Staszica dalej Norwida przez Westerplatte Netto przystanek dalej Kujańska Silmet nawrotka przez ulicę Jodlowa przystanek przy wyjeździe na główną ulicę dalej Kujańska przy sklepie spożywczym dalej Netto dalej Westerplatte przy Żabce dalej Domańskiego przy wjeździe do straży Chojnicka cmentarz i z powrotem przy straży ale na głównej tam jest taka zatoczka dalej przy Um dalej gdzieś na wysokości Żabki Westerplatte dalej Norwida gdzieś przy sądzie dalej Staszica przystanek dalej naprzeciw białego kościoła ale na głównej ulicy dalej kaczy dołek dalej zamkowa przy noclegowni dalej przy Dino dalej Jastrowska i Jeziorna tam gdzie teraz nawraca i dalej to samo. Początek powinien być 6 ale od ulicy Jeziornej tak aby mieszkańcy spokojnie mogli dostać się do pracy i szkół co w znaczny sposób obciąży ruch w mieście szczególnie w porannych i popołudniowych godzinach. Cena biletu powinna być podzielona na sektory gdzie jeden bilet nie będzie tańszy jak 1/50 bez żadnych ulg. Max ceny biletu 2/50 (2)
  • Jedna trasa to za mało. Myślę, że warto zrobić ich kilka, aby trasa jazdy autobusu nie była dłuższa niż przejście pieszo z punk A do punktu B. (2)
  • Przystanek Szpital Panie Burmistrzu (2)
  • Godziny (2)
  • Więcej linii
  • Rozplanowanie przystanków: więcej osób korzystałoby na ulicy Słonecznej, czy Za Dworcem
  • Przejechanie całej ulicy Kujańskiej,na dół całą ogrodową, wyjazd głębinową.
  • Dodać przystanki bliżej szkół
  • Więcej przystanków i przejazd w stronę Święta .
  • Dojazd do Zabajki
  • Więcej przystanków
  • Dodać Ul. Za dworcem. Miedzie innymi Dowóz do pracy na 8mą i 6tą. Oraz z powrotem po 14tej i 16tej.
  • Dodać więcej przystanków
  • Przystanki. Ich lokalizacja. Np kolo starostwa.. co to za absurd ze autokar musi wjeżdżać na wewnętrzny parking..? Nie mieści się to po pierwsze a po drugie nie widziałem takiej sytuacji w żadnym mieście by autokary miejskie zabierał pasażerów z innych miejsc niż z głównej ulicy z małych zatoczek na poboczu.
  • Proponuję uwzględnić ulicę Za Dworcem, pod kątem Tergu. Można wykorzystać zatoczkę parkingową obok Złotowskiej Spółdzielni Handlowo Produkcyjnej.
  • Dojazd do dwójki
  • Przystanek przy szkole nr 2, przejazdy w takich godzinach aby moc dojechać do pracy na 8
  • Powinno być kilka linii - w kilku kierunkach, tak, by trasa trwała ok. 30 min.
  • Dodać ul. Sosnowa i Brzozowa tu też są mieszkańcy którzy z racji odległości korzystają z samochodów.
  • Autobus powinien jeździć powiedzmy od 6.30 żeby mogli korzystać dojeżdżający do pracy i do szkół.
  • Przystanki przy szkołach, szczególnie Nr 2, większych zakładach pracy oraz godziny dostosowane do takich potrzeb. Należy też nieco przystosować niektóre przystanki.
  • Godziny odjazdów dopasować pod uczniów,żeby zdążyli na 8 do szkoły
  • Brak przystanków koło SP3 i SP2. Niektóre przystanki powinny być po dwóch stronach drogi (np przy kościele szkolnym). Przystanek przy Starostwie był kłopotliwy dla autobusu tak samo Zakątek.
  • Ulica Kujańska jest bardzo długa, a od Unimetalu do końca jest jeszcze dobry kilometr. Być może osoby dojeżdżające z Międzybłocia przemyślałby korzystanie z komunikacji miejskiej Złotowa. Jeżeli chodzi o przystanek mógłby zostać umieszczony przy "Romgaz" gdzie jest mały plac. Przydałby się przystanki przy szkołach, niekoniecznie bezpośrednio ale tak żeby dzieci mogły dojechać na 8 do szkoły.
  • dodatkowy przystanek przy Urzędzie Gminy na ul. Leśnej i generalnie stworzenie zatoczek na każdym przystanku aby nie blokować ruchu.
  • Dodatkowy przystanek plac kosciuszki(a nie tylko w drodze powrotnej)
  • Pierwsze kursy autobusu moim zdaniem powinny rozpoczynać około godziny 7 i z najbardziej zatłoczonych miejsc w mieście (np. osiedle za rzeką).
  • Dopracować miejsca przystanków
  • więcej przystanków
  • Szpital
  • Można by zahaczyć Zabajka i wieś Stawnica oraz Zabajke2 i wieś Błękwit
  • Ul. Za dworcem
  • Częstotliwość, bądź 2-3 autobusy
  • Więcej ulic A przede wszystkim więcej przystanków
  • Więcej ulic
  • W przyszłości więcej możliwych przystanków bo żaden nie jest dla mnie rewelacyjny ;)
  • kursowanie 7-12, 15-17, dowóz dzieci do szkół
  • może żeby od wcześniejszych godzin jeździł
  • Wcześniejsze godziny takie aby dzieci mogły swobodnie dojeżdżać do szkoły.
  • Dostosowanie rozkładu jazdy do uczniów uczęszczających do szkół
  • Dodatkowy przystanek w ciągu Chojnickiej, niestety nie miałem okazji testować ale wygląda to lepiej niż żadna trasa;) Nie pamiętam jak trasa wygląda w okolicy jezior, natomiast latem dobrze by było podjeżdżać blisko plaż.
  • Dodać przystanki przy szkołach i np. na ulicy Zamkowej, Blękwidzie dodatkowe godziny
  • czas na pokonanie odległości pomiędzy niektórymi przystankami jest dwa razy dłuższy niż pokonując tę odległość pieszo
  • Dodać więcej przystanków
  • Przystanek w okolicy szkoły nr 2
  • Proszę uwzględnić ulice Za Dworcem, Sosnową i firmę Amcor
  • Dodać najbliższe wioski tj. Nowiny, Błękit, Stawnica, Święta itd. I przy szkołach autobus powinien być przed 8.00
  • Bez odpowiedzi
  • Może jakiś przystanek w pobliżu rampy
  • powinny być minimum 2 trasy
  • Inne godziny jazdy. Optymalne dla uczniów, pracowników i emerytów.
  • Na wioski jest potrzebna np trasa Złotów Radawnica nic nie ma żadnego autobusu
  • Przystanek na królowej Jadwigi
  • Przydałby się przystanek w Błękwidzie, jest to swego rodzaju "dzielnica" Złotowa, wiele ludzi musi się tam dostać parę razy w ciągu dnia.
  • Skrócić czas przejazdu całej trasy poprzez podzielenie obecnej trasy na co najmniej dwie obsługiwane przez dwa autobusy
  • Ul widokowa .
  • Ul widokowa
  • Przystanek bliżej starego miasta albo w okolicach Ekonoma
  • Dodać więcej godzin lub tak ustawić aby dzieci mogły do szkół jeździć.
  • Wyjazdy powinny zaczynać się co najmniej o 7 rano
  • Więcej tras
  • Poranny dojazd do mojej szkoły 1LO
  • Warto pomyśleć o Nowinach, Blekwicie raz czy 2 razy dziennie.
  • Uwzględnić przystanek Przy urzędzie miasta
  • więcej linii bo Złotów to ogromna wiocha
  • Moim zdaniem jest ok
  • Można zrobić przystanek przy każdej szkole
  • Ul. Zamkowa, Sp2
  • Trochę wcześniejsze godziny niż 8 rano
  • Godziny jazdy
  • Zwiększyć liczbę linii
  • Zrobić dwa autobusy jeden na osiedlu sa rzeka drugi w mieście. Przejeżdżać obok szkoły nr 2
  • - dołożyć przystanek w okolicach ul. słonecznej. Tam jest bardzo dużo domków i myśle, ze ludZie by korzystali. - Trasę zaczynałbym od okolicy ul. Jeziornej i w stronę miata. Dzieci mogłyby dojeżdżać do szkoły, a dorośli do pracy do miasta. Jednak okolice kujanskiej i za dworcem to miejsce wielu dużych firm i ludzie jeździliby w tym kierunku, a nie odwrotnym. Idealne byłoby jakby kursowały dwa autobusy - jeden od strony Kujanskiej a drugi od jeziornej/jastrowskiej. Powodzenia! ☺️
  • Dojazd do ulicy 8 marca 5 do szkoły rolniczaka oraz szkoły podstawowej nr 2
  • Przejazd przez ul Jastrowska
  • Powinno być kilka tras-jeżeli ktoś chce się dostać z pkt A do pkt B-żeby nie musiał przejechać całego miasta na około, ponieważ szybciej będzie przejść pieszo.
  • Nie tylko kursy po Złotowie ale też po wsiach
  • Powinny być 2 mniejsze busy, które nie musiałyby krążyć po całym mieście, a mogłyby zajeżdżać do pod złotowskich miejscowości, np błękit, święta, etc.
  • krótsze linie
  • Więcej możliwych tras
  • Jeszcze nie wiem ale super pomysł

 

Państwa uwagi:
  • Wcześniejsze kursy tak aby można było dostać się do miasta o pracy na godzinę 8:00 lub 7:00 (2)
  • Max 2 autobusy w mieście (2)
  • Warto zrobić połączenia wieczorne, a także nocne (chociaż jedno)-szczególnie łączące osiedle za rzeką z miastem. (2)
  • Brak uwag (2)
  • Bilet powinien kosztować około 2 Złotych za całą trasę Jechałem dzisiaj Autobuskiem. Był pełen. Zdarzyła się sytuacja kiedy nasz autobusik nie mógł się wyminąć z tirem na wysokości mostu. TIR musiał wycofać ze 200 metrów. Zrobił się koreczek dosyć pokaźny. Ludzie z naprzeciwka pchali się jak tylko mogli, a to lewa a to prawa strona. Było fajnie. Pomysł zacny Panie Burmistrzu (2)
  • Myślę, że dobrym pomysłem było by dobre żeby Pan Mariusz Gemza (osoba poruszająca się na wózku) zrobił "szkolenie, pogadankę " z kierowcami na temat obsługi osoby niepełnosprawnej (bezpieczne wejście oraz wyjście z autobusu).
  • Cena 1zl
  • Nie ma
  • Bilet czym droższy będzie tym mniej ludzi pojedzie, nawet jak deklarują że to dobry pomysł.
  • Potrzebne docelowo tanie rozwiązania miesięczne, ileś darmowych abonamentów do zachęcenia ludzi aby zaczęli jeździć w ten sposób.
  • Autobus jest ekologiczny z tego powodu jestem zadowolona
  • Dla mnie jest to super rozwiązanie,jeśli chodzi o dojazd,na cmentarz,jezioro,do sklepu itd pozdrawiam
  • Brak
  • Bezpłatne przejazdy byłyby hitem, ale proponowałbym wprowadzić miesięczne bus karty upoważniające do korzystania bez limitu.
  • Świetny pomysł lecz wymaga czasu. Mieszkańcy muszą się przyzwyczaić. Chodzież ma 19 tyś. mieszkańców i ma 6 lini autobusowych.
  • Autobus miejski jest potrzebny w naszym mieście i powinien zostać!
  • Należałoby dodać jeszcze jeden autobus/bus aby trasa przejazdu nie trwała tak długo i zmienić godziny by ludzie mieli szansę dojechać do pracy /szkoły na 8.
  • Godziny kursowania zwłaszcza między 6 a 7.Pozdrawiam
  • Zmiana godzin. Pomysł z komunikacją miejską trafiony w 100%
  • Drobne poprawki trasy i będzie ok
  • Wspaniała inicjatywa , no i bardzo potrzebna w naszym mieście.
  • Opiekunowie z dziećmi z orzeczeniem o niepełnosprawności darmowe przejazdy
  • Kierowca powinien zostać lepiej zapoznany z trasą, lub ją przed pracą więcej razy przejechać ze względu, że zdarzyło mu się ominąć przystanki!
  • Krótsze modele autobusów, jak np. w Chodzieży. Prezentowany obecnie w Złotowie jest za długi. Trasa wymaga poprawek. Należałoby kupić od razu 3-4 autobusy. Przejazd może być bezpłatny w dni targowe. Ogólnie świetny pomysł!
  • Krótsze autobusy. Obecny ledwo mieści się na złotowskich rondach.
  • Jak najbardziej popieram
  • Rozkład jazdy powinien być tak ustalony aby nie trzeba było na 6 rano czy o 24 wracać autem do domu tylko zabrać się komunikacją miejską
  • Wcześniejsze godziny kursowania żeby można dojechać do pracy i szkoły.
  • Czasami mógłby autobus jeździć też do Blękwitu, Świętej. Bilety czasowe mogłyby być spoko
  • Świetna inicjatywa, jeździłem z córką dwa razy!
  • Autobusy powinny być dwa lub trzy i każdy powinien jeździć w swój odrębny rejon a trasa powinna być tak ułożona żeby lidzie mogli dostać się autobusem do pracy i z powrotem w pobliże swojego miejsca zamieszkania. Tak żeby dzieci mogły dojechać do szkół i przedszkoli. Oczywiście wymagałoby to zmiany godzin odjazdów i przyjazdów. Powinien być karnet miesięczny dość tani zeby sie oplacalo jechac autobusem a pojedynczy bilet powinien kosztować w zależności od odległości od 1 do 3 zł
  • Bilet miesięczny byłby naprawdę w porządku, oraz ulga studencka, szkolna
  • Bilet powinien być na cały dzień.
  • Uczulić kierowców na dostosowanie się do przepisów ruchu drogowego. Autobus wyjeżdżający z przystanku ma pierwszeństwo.
  • Bilety 15min koszt 1zł 30min 2zł
  • Dostosować godziny przejazdu do godzin ludzi pracujących w zakładach pracy,aby na czas mogli dotrzeć do miejsca pracy jak i wrócić do domu.
  • powinny być co najmniej dwie linie
  • Proszę o godziny przejazdów umożliwiające dojazd do pracy na 8 i powrót o 16. Zmniejszy to ruch aut w mieście
  • Potrzebne były by też takie przystanki, jak koło ul .Łowieckiej, a nie jak koło starostwa, powinno to być szybko i sprawnie.
  • 2 lub więcej linii dostosowanych do godzin pracy i szkoły. Linie krzyżujące się np przy ratuszu lub innym uczęszczanym miejscu
  • Zmiana godzin odjazdów - przyjazdów autobusów, tak aby jeździły one w godzinach gdy dzieci idą/ wracają do szkoły oraz gzy ludzi idą/wracają z pracy.
  • z łowieckiej do Tesco się jedzie 30min
  • Uważam, że przejazd dla dzieci i seniorów powinny być bezpłatne.
  • Uważam że komunikacja miejska w Złotowie będzie bardzo dobra dla mieszkańców miasta jak i dla turystów
  • Powinny być 3 linie: 1. Chojnicka - Blękwit, 2.Jastrowska - Kujańska , 3.Zamkowa- Święta, wszystkie linie powinny przejeżdżać w okolicach ronda Jana Pawła. Pozdrawiam
  • Super pomysł , starszym ludziom będzie łatwiej się poruszać w dalekie miejsca np cmentarz
  • Może bilety całodobowe?
  • powinny być busy,autobus jest zbyt duży
  • Autobus mógłby zacząć kursować o wcześniejszej porze.
  • Nie znam trasy przejazdu
  • Moim zdaniem potrzebne jest więcej linii autobusowych niż jedną.
  • Prosimy o miłych kierowców
  • Można zrobić aby bilet kosztował 1,5 przejazd całego miasta
  • Autobus powinien zaczynać jazdę już po godzinie 5 rano, biorąc pod uwagę, że dużo osób jeździ do pracy na godzinę 6 lub 8
  • Brak przejazdów autobusów po godzinie 20
  • Autobusy elektryczne zdają się być dobrym rozwiązaniem, ale nie w przypadku kiedy miasto i tak tonie w smogu z kominów nieprzejmujących się. Nawet autobus spalinowy nie przyczyniłby się w dużym stopniu do zwiększenia zanieczyszczenia powietrza, a byłby tańsza alternatywą. Poza tym w Polsce większość elektrowni jest węglowa. W kwestii biletów proponuję sprawdzone rozwiązanie z mojego miasta: wprowadzono tam czas taryfowy, podstawowa cena za bilet na 15 minut za 2zl, 30 minut 3zl, ulgowe bilety pół ceny podstawowej, seniorzy po 65 roku życia jeżdżą darmowo. Kasownik nabija kod przystanku i moment skasowania biletu na bilecie fizycznym. W aplikacji moBilet pokazuje tylko czas. Złotów nie jest przygotowany pod względem infrastruktury na miejska komunikację autobusową, dlatego zamiast wydawać horrendalne sumy na autobusy elektryczne, które nie mają gdzie się sprawnie zatrzymywać, należy przede wszystkim postarać się o odpowiednie przystanki.
  • Super sprawa, ale potrzebne by były z jakieś 2-3 autobusy. Lepsza trasa bardziej dostosowana do mieszkańców
  • Jeśli niemożliwe jest wprowadzenie komunikacji darmowej, to bilet powinien być niedroższy niż 2 zł dla dorosłych, 1 zł dla dzieci. Warto zgrać godziny przejazdu z godzinami rozpoczęcia i zakończenia lekcji w szkołach/godzin pracy, tak aby więcej osób wybrało tę formę komunikacji.
  • Byłoby dobrze połączyć siły z gminą Złotów i rozszerzyć kursy do pobliskich wiosek typu Święta
  • Niech kosztuje od 1- 3 złotych niech na siebie zarabia.
  • po 3 miesiącach uważam że uwagi będą na pewno cenne
  • Do trasy dodałbym koniecznie Blękwit zahaczając o firmy Rek Swed Hal Spaw Envi Filter... Aby komunikacja miała sens w obiegu muszą być minimum 2 autobusy
  • Kursy powinny zaczynać się od 6:00 lub 7:00 a kończyć o 19:00
  • Wprowadzić jak już od wiosny na stałe
  • Za bilety musi być płatność komórką
  • powinno być więcej autobusów miejskich
  • W weekend zdecydowanie przyda się przejazd nocny by młodzi ludzie mieli możliwość bezpiecznie wracać do domu.
  • Rozkład jazdy powinien być bardziej dopracowany np. Godz. Odjazdu z ul. Kujańskiej o godz. 15.10
  • niech stanie się to szybko
  • Głównie żeby skorzystała także z tego młodzież szkolna która dojeżdża z jednego końca Złotowa na drugi więc byłoby to bardzo opłacalne oraz starsi ludzie. Prosimy, aby to się sprawdziło :)
  • Pomysł jest super więcej godzin powinno być i przez ulicy sosnowa
  • ewentualne uwagi nasuną się na pewno podczas konsultacji
  • Godziny kursowania z uwzględnieniem tzw. szczytu porannego i popołudniowego kiedy mieszkańcy jadą i wracają z trasy.
  • "pętla" na ul. Zakątek i sama uliczka za wąska, dobrze byłoby dokonać manewru przed lewiatanem (zamkowa)co zresztą wczoraj zauważył p. pilotujący. Pomysł b. dobry i życzę mieszkańcom i Ratuszowi jego wdrożenia.
  • Przede wszystkim infrastruktura. Nie może być tak że parkingi pełnią rolę zatoczek autobusowych (np. jak przy urzędzie miasta). Za dużo manewrowania jak przy przystanku koło zamku. Aby zachęcić mieszkańców do odstawienia aut i przesiadki na komunikację miejską potrzeba przynajmniej kilku rzeczy. na pewno ważne są dogodne godziny kursowania-dojazdy do pracy i dzieci do szkół oraz powroty. Druga sprawa to fakt aby zachęcić to dojazdy powinny być bezpłatne (chociaż pierwszy rok, lub dwa)
  • Wcześniejsze godziny odjazdów sporo ludzi na 6 do pracy dojeżdża, i późniejsze odjazdy również
  • Busiki na kilka tras ..
  • godziny kursowania powinny być od godziny 5/5:30. dużo osób zaczyna prace o godzinie 6. Jeśli ktoś pracuje na zmiany to np. o godzinie 20 kończy prace. Rozumiem ze autobus również ma zastąpić samochody w mieście wiec osoba odpowiedzialna za to powinna brać wszystko pod uwagę
  • Dojazd do szkol na godzinę 8
  • Bilet powinien być moim zdaniem bezpłatny gdyż zabiletowanie autobusów po ich wejście sprawi że ludzi przestaną z niego korzystać bo odległość nie są tak duże żeby płacić za bilet
  • Zmienić godziny rozpoczęcia. Dostosować do rozpoczęcia pracy na pierwszą zmianę.
  • Dopasować godziny kursowania do dojeżdżających do pracy, do szkoły itd.
  • więcej autobusów z czasem przystosowanym do godzin pracy i nauki
  • cenę biletów ustalić podobnie do cen w innych miastach.
  • Powinien jeździć tak by zabierać do pracy i uczniów do szkoły.
  • Trzeba dać czas mieszkańcom na przyzwyczajenie się do takiego rodzaju komunikacji, warto pomyśleć o korzystnych biletach miesięcznych i może warto dodać okoliczne wioski do tras autobusowych.
  • według mnie wystarczyłby jeden bus, jest bardziej mobilny, sprytny i ogarnie całe miasto
  • poranne godziny dostosować do osób pracujących i uczących się, a nie do nierobów
  • Proponuję, przy okazji wyborów samorządowych określić potrzebę komunikacji (TAK lub NIE) w referendum. W biuletynie szczegółowo określić, jeśli jest ktoś ZA, trasę od - do; szkoła, praca czy inne; godziny oraz uwagi. Jeśli będzie PRZECIW, niech poda na jaki cel przeznaczyć fundusze miasta, np: ekologia, turystyka, sport, infrastruktura drogowa, itp. Referendum da NAM szczegółowy obraz potrzeb.
  • W weekendy autobus powinien być bezpłatny. W tygodniu 1-2zl
  • Trasa powinna być na wioski i miasto
  • Uważam ,że bilet powinien kosztować blisko 2 złote ,a przejazdy weekendowe tj. sobota i niedziela powinny być darmowe.
  • Powinny być busy elektryczne. Autobusy są za duże
  • Krótszy model autobusu. Nie jedna a 2-3 linie. Jedna pętla nie spełni swojego zadania.
  • Godziny odjazdów autobusów powinny być dostosowane do godzin funkcjonowania zakładów pracy (w tym urzędów) oraz szkół. Może można pomyśleć o biletach miesięcznych. Super pomysł.
  • minimum 2 linie
  • Autobus powinien być krótszy, na początku zakupić max. trzy pojazdy, wprowadzić tzw. bilety miesięczne
  • nie musi być autobus taki duży powinien być mniejszy Ludziom główni chodzi ze ciężko dojechać na dalekie ulice miasta Jastrowska Działki i cmentarz to głównie chodzi o ludzi starszych
  • brak przystanków na ulicy zamkowej
  • bezpłatny dla emerytów po 70 roku życia
Ostatnia modyfikacja treści: 2018-03-15 11:46:06
Generuję dokument pdf. Proszę nie opuszczać strony.
Wygeneruj PDF
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner
baner